Navigatie

Retourneren, ruilen en garantie

Newborn Musthaves houdt van kwaliteit en we zouden het fantastisch vinden als je iedereen verteld over onze producten en hoe blij je er mee bent! Toch kan het zijn dat een artikel niet helemaal aan je verwachtingen voldoet of niet past. Geen probleem.

1. Meld je retourzending
Stuur binnen 3 werkdagen na ontvangst een email naar info@newbornmusthaves.nl. Vermeld hierin:
- het ordernummer 
- welke artikelen retour komen
- de reden van retour

2. Retourkaartje
Bij de meeste producten zit een retourkaartje. Vul dit kaartje in en voeg het toe aan de ongedragen, ongewassen artikelen met de prijskaartjes er nog aan in de originele verpakking*.

Let op: Indien de kleding niet in de originele verpakking retour komt en niet op tijd wordt teruggemeld, dan kunnen wij géén terugbetaling doen.

3. Frankeer en verzend
Frankeer het (brievenbus) pakket en stuur het op naar: Newborn Musthaves, Tricht 10, 6983 HH in Doesburg.

4. Terugbetaling
Je ontvangt na goedkeuring je geld binnen 10 werkdagen terug op de rekening die gebruikt is voor het betalen van je bestelling. Heb je betaald via Afterpay? Dan wordt je factuur aangepast en worden de retour gezonden artikelen (niet de verzendkosten) gecrediteerd.
Heb je boven de € 75,- besteld (gratis verzending) en retourneer je een of meer producten? Dan worden de aanvankelijke verzendkosten in rekening gebracht.

Let op: gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geretourneerd worden. Dit staat nadrukkelijk bij de producten vermeld. In sommige gevallen, zoals bij bepaalde acties krijg je niet je geld terug, maar een cadeaubon. Dit vermelden we bij de betreffende actie.

Ruilen
Het is niet mogelijk om artikelen te ruilen. Retourzendingen worden enkel afgehandeld met een terug storting of creditatie van het aankoopbedrag. Indien je een andere maat of artikel wenst, dien je hiervoor zelf een nieuwe bestelling in de webshop te plaatsen. De voorraad wordt automatisch bijgehouden en alleen op deze manier houden wij de voorraad actueel.

Garantie
Alle producten van Newborn Musthaves worden grondig gecontroleerd voordat deze verzonden worden. Check bij ontvangst van je bestelling direct de producten op mankementen of defecten. Mocht je toch een defect zien, dan zal hierop uiteraard passende service verleend worden. Neem hiervoor binnen 24 uur na ontvangst contact op met ons via info@newbornmusthaves.nl. Zorg er wel voor dat het product ongebruikt is.

Aansprakelijkheid
Newborn Musthaves kan niet aansprakelijk gesteld worden voor schade door (of per abuis achter blijven van) touwtjes, elastiekjes, plakband etc. en ook niet voor slijtage/verkleuring van het materiaal van de producten door weersomstandigheden, vocht, of door verkeerd gebruik. Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor beschadigingen die ontstaan zijn tijdens het retour sturen en ook niet voor het zoek raken van pakketjes bij PostNL.

Klachten?
Het kan gebeuren dat een product niet de kwaliteit heeft die je ervan had verwacht. Heb je een klacht over een product dat snel kapot is gegaan of kleding dat binnen afzienbare tijd en bij normaal dragen en normaal wassen (volgens het wasvoorschrift) ernstige slijtage (verkleuren, pillen, etc.) vertoont? Stuur dan een bericht met foto naar info@newbornmusthaves.nl. Wij zullen bij dergelijke gebreken direct contact opnemen met de leverancier om samen tot een gepaste oplossing te komen.

Privacy
Je gegevens worden enkel intern beveiligd opgeslagen en niet gebruikt voor  iets anders of verkocht aan derden.

 

 

© 2014 - 2019 newbornmusthaves | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel